miércoles, 7 de febrero de 2018


ARAZOEI AURRE EGINEZ PROZESUA ABERASTEN 


  Askotan arazoei beldur diegu eta aldaketak izutzen gaituzte. Gure segurtasun eremutik ateratzen gaituztelako ezegonkorrak direlako eta  konpontzeko edota eraldatzeko esfortsua eskatzen dutelako. Baina, horiei aurre egiteak, gure baliabideak indartzen ditu eta ezagutzak pilatzen ditu. Gure gaitasunei bide ematen die indarguneaz baliatuz eta indarguneak hornituz. 




  Hauei aurre ez badiegu egiten gure ikaskuntza prozesua eten egingo da. Eta garapenean eragina izango du. Guk sorkuntza prozesuan arazoak izan ditugu lana, behin eta berriz zuzendu izan dugu, emaitzarik hoberena eta zehatzena lortu ahal izateko. Baina egitan gure ikaskuntza prozesua, aldaketa horiek egiten ikasten burutu da. Gure sorkuntza prozesuan izan dugun arazo edo zailtasun handiena, marko teorikoaren egiturarena izan dena. Gure marko teorikoak, gai asko jorratzen ditu eta honek, bere luzeeran eragina izan du. Nahiko luzea zenez, izenburuak jarri genituen atalak ezberdintzeko. Baina zuzenketa baten feedbackean jaso genuen erantzuna izan zen izenburu horiek kentzeko testuaren barne egiturari jarraituz bete izenburu mota bat egiteko. Baino guk ulertu genuena izan zen guztiz kentzeko eta testuan sartzeko beraz, hala egin genuen. Baina lan guzti hori egin ondoren, ondorengoko beedback batean jaso genuen erantzuna zera izan zen: ez genuela lehen geneukana egin behar, hau da, titulo soila jarri behar. Baina ezta bigarren honetan egindakoa marko teorikoa testu luze bat parrafoetan banatuta izatea. Baizik eta, izenburu horiei forma ematea eta esangura sortzea atalen artean. Hau da, lehenengoan egindakoaren eta bigarrenean egindakoaren bitarteko zeozer. Guk bi muturrak jo ditugulako erditik pasa gabe. 


Baina esan behar dut, gaizki egin horretaz eta egiteaz beraz, ikasi egin dugula. Eta zaila suertatu eta kostatu arren, lortu egin dugula.


No hay comentarios.:

Publicar un comentario